Remote-support: op afstand de beste service
Uw organisatie levert zorg en u beschouwt dit als uw kerntaak. De ondersteuning van de zorgprofessional gaat deels digitaal en er is steeds vaker sprake van beheer op afstand van uw cloud applicaties. De tevredenheid van uw zorgprofessionals is deels afhankelijk van het goed functioneren van uw applicaties en eenvoudige toegang tot hun digitale werkomgeving. De eindgebruiker verwacht optimale ondersteuning van een supportdesk wanneer hij of zij problemen ondervindt bij het gebruik van de applicaties. IT -support vraagt tijd en aandacht en leidt af van uw kerntaak. Bij uitval van ondersteuning is er kans op continuïteitsproblemen.
Door remote support uit te besteden aan de Digitale Zorg, wordt uw organisatie ontlast en heeft u meer tijd voor uw kerntaak. Omdat de Digitale Zorg op vaste tijden beschikbaar is, kan de zorgprofessional sneller en effectiever geholpen worden. De focus van onze service consultants ligt bij het direct oplossen van problemen.
Voordelen van remote-support
- Betrouwbaar: we geven betrouwbaar advies wat aansluit op de behoefte van uw zorgprofessionals;
- Betrokken: we kennen uw werkwijze en we passen een persoonlijke benadering toe;
- Budget: onze dienstverlening is beschikbaar voor een kostenbesparend budget;
- Continuïteit: wij borgen de kennis, voldoende bezetting en continuïteit van de ondersteuning;
- Vanzelfsprekend: uw zorgprofessionals worden direct geholpen door specialisten met kennis van zaken.
Onze werkwijze
Tijdens ons intakegesprek bespreken we hoe de dienstverlening wordt ingericht en hoe de ondersteuning wordt uitgevoerd. Tijdens de implementatie, maken we kennis met uw organisatie en eindgebruikers. Bij de oplevering van de dienstverlening, sluit ons ticketsysteem aan op uw procesgang en informatiebehoefte.
U ontvangt per kwartaal een rapportage over onze voortgang en u krijgt een vaste contactpersoon toegewezen.
Werkplekbeheer, remote-support en klantonderzoek
De Digitale Zorg is in 2018 gestart als werkplekbeheerder en we gebruiken Mobile Device Management tablets en telefoons in te richten en op afstand te beheren. Onze dienstverlening is uitgebreid met cliënt- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken. Deze dienstverlening is geboren vanuit de behoefte van onze klanten: traditionele enquêtes leverden te weinig resultaten op. Daarom voeren we naast het werkplekbeheer ook de telefonische cliënt tevredenheidsonderzoeken uit. Onze dienstverlening is betrouwbaar, vanzelfsprekend en betrokken.
De Digitale Zorg is NEN 7510 en ISO 27001 gecertificeerd.
Contact
Neem contact op met ons om uw uitdagingen met uw mobiele werkplek in de zorg of cliënttevredenheidsonderzoek te bespreken.