Werkplekbeheer voor zorgorganisaties

Eenvoudig zorg rapporteren

U wilt geleverde zorg en voortgang bij de cliënt rapporteren, maar u heeft geen IT-afdeling om u te helpen met uw tablets en smartphones. Laat De Digitale Zorg uw mobiele zorgwerkplek beheren. Wij leveren volledig en uniform ingerichte smartphones en tablets. We zorgen voor beveiliging, begeleiden bij het gebruik én zijn bereikbaar voor vragen. We zijn  24/7 bereikbaar in het geval van storingen. Zo kunt u altijd met gemak zorg rapporteren aan de keukentafel of het bed.

Heeft u hulp nodig bij uw mobiele werkplek?

Neem contact op

Voordelen van werkplekbeheer

  • Geen IT-afdeling, geen probleem: wij zorgen voor de apparaten, bieden ondersteuning en lossen storingen voor u op;
  • Geen investering vooraf: wij leveren de Samsung- of Apple-tablets en smartphones. Dus u hoeft vooraf geen hoge investering te doen;
  • Volledige inrichting van uw mobiele apparaten: we zorgen ervoor dat al uw apps geïnstalleerd zijn, maar we kunnen ook protocollen of andere belangrijke formulieren die de medewerker dagelijks invult met een druk op de knop toegankelijk maken;
  • Een uniforme ervaring: de gebruikservaring is op elk apparaat hetzelfde. U hoeft dus nooit meer te zoeken en kunt direct aan de slag;
  • Onboarding: we letten erop dat niemand achterblijft. Kan iemand niet meekomen? Dan bellen we u te zien waar we kunnen helpen;
  • Veilig in gebruik: we zorgen dat de apparaten beveiligd zijn. Zo kunnen we optreden als de smartphone of tablet kwijtraakt of gestolen wordt;
  • Veilig informatie uitwisselen: wij bieden tools die in gebruik net zo makkelijk zijn als WhatsApp, maar dan veilig;
  • 24/7 storingsdienst en binnen twee dagen vervanging: u kunt ons altijd bellen bij storingen. Is uw tablet of smartphone niet meer te gebruiken? Wij zorgen ervoor dat u binnen twee dagen weer verder kunt werken.

Succesvol in gebruik!

We werken met een onboardingschema, zodat u weet hoe we u stap voor stap begeleiden. We nemen u mee in de keuze voor de juiste tablets of smartphones. We vragen uit hoe de mobiele werkplek eruit moet zien en zorgen dat alle apparaten volledig zijn ingericht. Als u en uw collega’s gaan werken met de apparaten, houden we inzichtelijk wie ermee werkt en wie tegen problemen aanloopt. We bellen mensen met problemen proactief op, zodat we de problemen kunnen oplossen of verdere ondersteuning kunnen bieden. Uiteraard kunt u ook ons bellen. Op werkdagen zijn we bereikbaar voor vragen. Heeft u een storing? Dan helpen we u 24/7!

Wilt u ook volledig ontzorgd worden voor het beheer van uw mobiele werkplekken? Neem dan contact op met ons voor een vrijblijvend gesprek!

Neem contact op

Contact

Neem contact op met ons om uw uitdagingen met uw mobiele werkplek in de zorg of cliënttevredenheidsonderzoek te bespreken.

Gaat u akkoord met ons privacybeleid?